(067) 558-36-81
ЕЛІТ-СЕРВІС
ГРУПА ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ
Передзвонити Вам?

вул. Борщагівська, 8, оф.1, м. Київ / Працюємо цілодобово

Консультація, замовлення послуг: (050) 396 71 88    (067) 558 36 81

Системи котролю доступу

Прохідна на підприємстві нагадує "прохідний двір"? Співробітники приходять на роботу і йдуть додому тоді, коли їм цього хочеться? Табелюєте персонал в ручну? Тоді Вам просто необхідно встановити сучасну автоматизовану систему контролю доступу.

Але яку систему поставити? Сучасні системи контролю доступу, а також сучасне устаткування прохідних настільки багаті різноманітними можливостями, що деколи складно визначитися з вибором, адже кожен об'єкт є індивідуальним, специфіка завдань в кожному конкретному випадку різна. До того ж все рідше клієнт будує свою систему безпеки "з нуля".

Як правило, у нього вже встановлені камери відеоспостереження, системи сигналізації, можливо вже стоять турнікети і т.п. Тому завдання ускладнюється необхідністю врахувати і інтегрувати продукти різних виробників і поколінь. Тут доведеться покластися на допомогу фахівців. Тільки вони в змозі відсіяти непотрібну інформацію, якої рясніють рекламні буклети виробників і сконцентруватися на важливих ключових функціях які дійсно будуть затребувані і корисні в тому, чи іншому випадку.

Наша компанія допоможе Вам кваліфіковано підібрати оптимальний варіант системи контролю доступу, встановить її якісно і в стислі терміни.


Ми готові запропонувати Вам:

 автономні недорогі варіанти систем контролю доступу для невеликих офісів, або індивідуальних приміщень;
 розподілені мережеві системи контролю та управління доступом для великих виробничих і адміністративних будівель;
 обладнання прохідних автоматичними турнікетами, огорожами;
 обладнання КПП шлагбаумами;
 установку систем відеоспостереження та охоронної сигналізації, які будуть працювати спільно з системою контролю доступу.


Як замовити встановлення системи контроля доступу:

Зателефонуйте нам, або введіть свій номер телефону в формі зворотного зв'язку і наш фахівець зв'яжеться з Вами.

Ми відповімо на всі Ваші питання і узгодимо зручний для Вас час виїзду фахівця, який укладе договір і спланує проведення монтажних робіт.

В узгоджений час монтажна бригада виконає всі необхідні роботи на протязі 2-3 годин.


Ліцензії, сертифікати


Система контролю доступу - сучасний інструмент комплексної охорони об'єкта


Система контролю і управління доступом (СКУД) призначена для забезпечення санкціонованого проходу в приміщення, на території, контролю за доступом і запобігання несанкціонованого проникнення. Прохід відвідувачів і співробітників на об'єкт, що охороняється здійснюється за допомогою ідентифікаторів: кодонабірних панелей (клавіатур), безконтактних карт, біометричних зчитувачів (зчитувачі відбитку пальців, сітківки ока, голосу), які спільно зі зчитувачами і контролерами керують включенням дверей, турнікетів, хвірток, шлюзів, автоматичних шлагбаумів. Сучасні системи контролю доступу мають додаткові можливості, серед яких реалізовані функції систем охоронної, пожежної сигналізації, відеоспостереження, управління технологічними процесами. СКУД, мають розширені можливості, класифікуються, як інтегровані системи безпеки.

Контроль доступу - поширені функції:

  • Розмежування доступу в приміщення, тобто дозвіл даному співробітнику прохід тільки в певні приміщення відповідно до службовими повноваженнями;
  • Зняття об'єкту з охорони і постановка під охорону. Ряд систем контролю доступу має додаткові можливості охоронної сигналізації. У разі виникнення позаштатної ситуації система видасть тривогу. Всі події, тривоги, постановка, зняття з охорони фіксуються і надовго зберігаються в системі.
  • Дистанційне керування обладнанням в режимі реального часу. У комп'ютер можуть бути завантажені поверхові плани з кожним контролером. Оператор зі свого робочого місця може примусово відкрити, закрити і заблокувати двері, видати прихований сигнал тривоги і зробити інші дії.
  • Контроль дати і часу проходу співробітників у приміщення, облік робочого часу, ідентифікація співробітника з допомогою візуального порівняння особи, що скористалася карткою, і оригінальної фотографії власника даної карти, контроль за переміщенням співробітників по об'єкту, що охороняється, захист від передачі картки іншій особі за допомогою системи контролю за повторним входом.
  • Автоматизована видача пропусків і реєстрація користувачів. Кожному відвідувачеві і співробітникові видається постійний, тимчасовий або разовий пропуск (ідентифікатор). Перед видачею пропуску ідентифікаційна інформація, відомості про його власника (паспортні дані, посада, фотографія і т.д.), період дії пропуску та права доступу заносяться в базу даних системи. У спеціальний розділ бази даних системи заноситься інформація про відвідувачів організації, включаючи фотографію. Також в базі даних фіксується час перебування відвідувача на об'єкті і все переміщення. - заборона проходу співробітників у святкові, вихідні дні та після закінчення робочого дня, ведення бази даних для кожного співробітника або відвідувача.
  • Можливість інтеграції системи безпеки з системами відеоспостереження, охоронною і пожежною сигналізацією.

Системи контролю доступу можуть бути автономними і мережевими (відповідно для виконання простих і більш складних завдань). У мережній системі всі контролери з'єднані один з одним через комп'ютер, що дає безліч переваг для великих систем, але зовсім не потрібно для «домашньої» системи контролю доступу. Питома вартість однієї точки проходу в мережевій системі завжди вище. Крім того, для керування такою системою безпеки вже потрібен хоча б один кваліфікований фахівець. Але, незважаючи на це, мережеві системи безпеки незамінні для великих і середніх об'єктів охорони офісівохорони виробничих підприємств, так як управлятися навіть з десятком дверей, на яких встановлені автономні системи, набагато складніше.


Системи контролю доступу Київ - обладнання прохідних


Найбільш часто системи контролю доступу використовуються для обладнання прохідних і КПП. Установка турнікетів, шлагбаумів, створення бюро перепусток - стандартний варіант вирішення цього завдання. Невід'ємною частиною системи контролю доступу в Києві від компанії Еліт Сервіс є загородження, без яких СКУД залишиться просто даремною іграшкою. Як правило, в якості загороджень використовуються металеві та пластикові бар'єри і огорожі. Для обладнання прохідних це найбільш оптимальний варіант. Для КПП, ми можемо запропонувати додаткові рішення огороджень, серед яких можуть використовуватися пристрої зупинки автотранспорту.

Приклади встановлених систем контроля доступа:


Основні переваги роботи з «Еліт-Сервіс»

Надійність

Понад 20 років ми надаємо послуги фізичної охорони об'єктів. В охоронному бізнесі, вік компанії - єдиний об'єктивний аргумент на підтримку її декларованих переваг. Охоронний бізнес складний поєднане з безліччю ризиків. Величезна кількість фірм, в тому числі входять на ринок з помпою і блиском не змогло перейти навіть 5-ти річного рубежу. У той же час фірми-довгожителі довели собі і оточуючим вміння справлятися з численними проблемами вже фактом свого тривалого існування. Ризики співпраці з подібними компаніями будуть мінімальні.

Працюємо по всій території України

Ми готові виставити пост фізичної охорони в будь-якому населеному пункті України в найкоротші терміни. Даний підхід цікавий багатьом корпоративним замовникам, що мають об'єкти, що потребують охорони та розподілені в багатьох регіонах.

Мінімальний час підготовки

Організація фізичної охорони одиничних об'єктів здійснюється нами протягом одного дня. Мережеві, розподілені об'єкти можуть бути взяті нами під охорону протягом декількох днів, які необхідні для формування постійного штату, обмундирування та екіпіровки охоронців.

Індивідуальний підхід

З кожним клієнтом ми узгоджуємо побажання і вимоги, згідно з якими формується персонал, режим його роботи, варіанти обмундирування, склад засобів індивідуального захисту та спецзасобів.

Подвійний контроль несення служби

Кожен пост охорони об'єктів контролюється інспекторами охорони нашої компанії і оператором чергової частини. Контролю підлягають своєчасність зміни персоналу, зовнішній вигляд, порядок несення служби і виконання посадових обов'язків на посаді, наявність зауважень з боку замовника.

Посилення постів фізичної охорони об'єктів

Пости фізичної охорони оснащуються засобами тривожної сигналізації . При ускладненні ситуації на допомогу охоронцю прибувають наряди груп оперативного реагування.

Комплексний підхід

Наші компанії спеціалізуються в різних областях сфери безпеки, надаючи, також, послуги проектування, монтажу, обслуговування систем охоронної та пожежної сигналізації , контролю доступу , відеоспостереження , огорожі периметра , пультової охорони і пожежного моніторингу . Надаючи послуги охорони об'єктів в Києві і по Україні ми готові за спеціальними мінімальними цінами надати своїм клієнтам інші послуги в сфері безпеки.

Гнучка цінова політика

Ми завжди знаходимо компроміс з клієнтами у всіх питаннях, пов'язаних з рівнем оплати наших послуг.

Гарантії

Договори на надання послуг фізичної охорони об'єктів укладаються нами з матеріальною відповідальністю. Сума матеріальної відповідальності обговорюється на етапі підписання договору в обов'язковому порядку.

Всі послуги:

Фізична охорона
об'єкти усіх категорій, оптимальні ціни, страхування ризиків, підготовлений персонал
від 27 грн/год
Пультова охорона
у будь-якому місці України, встановлення за 2 години, широка мережа реагування, обладнання у розстрочку
від 300 грн/місяць
Системи охорони
ексклюзивні ціни, готові рішення та комплекти, гарантія на 2 роки, розстрочка платежу
від 4000 грн
Охорона периметра
системи охорони периметру, інженерні загорожі, обладнання прохідних, інтегровані рішення
від 5000 грн
Послуги охоронця
професійно, надійно і комфортно, зустріч і супровід, безпека членів сім'ї
від (договірна)
Пожежна безпека
пульт моніторингу, узгодження документації, увесь комплекс робіт і послуг, в будь-якій точці України
від 4000 грн

Фотогалерея